CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, June 22, 2008

........mEq T & MeQ mA.........


-Selamat Datang Ke Genting-

meq t n meq ma......"eh pendek plak kite dalam gambar ni kak t, tembam pun tembam..." dieorang ni klu ajak bergambar, tak pernah nak menolak biarpun br bgn tido.....tapi yg aku peliknye tiap kali b'gambar mesti dieorg ttp mulut....mari kite pk same2?????aku rs dia ade masalah dgn gigi die kut.....tapi takkan dua-dua kut ada masalah yang same, ke takut mulut berbau duk dkt2 tu, he3...... korang jgn risau klu berbau pun korang berdua je bau tak smpi nye ke juru kamera.....so pas ni senyum r jika bergambar bg mengelak kemuskilan berlaku........bak kate FAIZAL AF, SENYUM SOKMO LAHHHHH.......

- Sumpah Tak Naik dah Benda Alah Nie-

ms mule-mule naik aku orang paling beria nak naik.....berhenti je kate kabel kat depan aku, melangkah luas aku masuk, tak ingt dah kene tak org belakang, yg penting aku dapat naik dulu pada org......ceee wah aku dgn bangganye melambai2 ke monyet2 yg bergayut kat pokok sekeliling......tibe je d tgh2 perjalanan aku dah mule rs kecut nak bagi tau kat kengkawan malu.....korang nak tau ape ku buat??????Ku membuat keputusan aku ckp kat kengkawan aku " aku nak tido r...mengantuk mate" padahal tuhan je yang tahu perasaan aku ms tu....mulut aku plak tak henti dgn pelbagai surah ku baca.....sehinggakn doa makan n tido aku baca sekaliiiii............yang si farina tu plak berair-air mate duk menggelakkan aku....mampus aku tak peduli yang penting kalau aku mati ari tu pin, aku mati dengan penuh suci...........

0 comments: